A képzési program nyilvántartásba vételi száma: E-000720/2014/D023
A tanfolyam célja:
A képzésben résztvevő sajátítsa el a hatékonyságnövelés szolgáltatási területen tréning elméleti és gyakorlati ismereteit, melyek birtokában képessé válik az alábbiakra:
Alkalmazza a számára leghatékonyabb, ügyfelek megtartására alkalmas technikákat. Sikeresen kezeli a problémás ügyfeleket, pótolja a kiesett ügyfeleket.
Kiiktatja a munkafolyamatot zavaró és gátló tényezőket, ezáltal hatékonyabbá teszi munkavégzését.
Sikeres alkalmazza a teljesítménymenedzsment alapjait.
A képzés tananyagegységeinek megnevezése |
Ügyféltípusok és kezelésük |
Munkaszervezés és időgazdálkodás |
Teljesítménymenedzsment |
A képzés tanúsítvány átadásával zárul.
A képzés megkezdésének szükséges feltételei:
Alapfokú iskolai végzettség
Alapfokú írás, olvasás és szövegértési képességek
Tervezett képzési idő: a képzésben résztvevőkkel megbeszéltek szerint